top of page

hannanグループ

公開·26名のメンバー

[TV>] Danmark mod Montenegro direkte tv 13 december 2023

for 17 timer siden — [STRØM>] Danmark Montenegro direkte tv 13/12/2023 18. nov. 2022 — Hvis man opholder sig i udlandet i et land der ikke sender kampene på TV.

Popovic tilbage i Danmark: 'Mine piger glæder sig'Hun har boet her i mere end otte år. Og hun taler stadig sproget flydende. Derfor betyder Danmark da også noget helt særligt for den montenegrinske håndboldlegende Bojana Popovic, der er træner for hjemlandets kvindelandshold. Af samme årsag bliver det da også en speciel oplevelse for hende, når montenegrinerne onsdag aften står over for netop Danmark i Jyske Bank Boxen i kvartfinalen ved VM. Det fortæller hun til TV 2 Sport. Foto: Jure Makovec/AFP/Ritzau Scanpix Vis mere »Nu er jeg i Herning igen i den her hal, hvor jeg har spillet mange gange, og jeg har altid en god følelse, når jeg skal spille i Danmark eller mod Danmark, så det bliver sjovt. Jeg forventer fuldt fokus. VM i håndbold – dag 15 - TV 2 - Sport for 11 timer siden — De danske håndboldkvinder spiller VM-kvartfinale mod Montenegro på denne 15. dag ved VM. Her er dagens program: 17.30: Sverige - Tyskland ... Vi ses! Halilcevic med overraskende nytElma Halilcevic fortæller, at hun ikke kommer i aktion ved VM. Tror du på spilletid i resten af turneringen? - Nej. Der er meldt ud, at det er mig, der sidder over, siger Halilcevic til TV 2 Sport. - Det er selvfølgelig ikke sjovt. Det er helt klart de sjove kampe, der kommer nu, og der ville man gerne være med. Det er, som det er, og jeg kan ikke gøre noget ved det, siger danskeren inden kampen mod Montenegro. Dansk opvarmning begynderNu sker der ting og sager i Jyske Bank Boxen. På en fin lang række er de danske spillere netop løbet ind til opvarmning. Det skabte stor jubel blandt de danske fans, der har fundet plads. Danmark - Montenegro: Odds & optakt den 13. december 2023Publiceret: 12. DECEMBER 2023 KL. 10:47Sidst opdateret: 12. 23:00 Optakt til Danmark – Montenegro: VM i håndbold 2023 Vi kommer ikke udenom, at de danske kvinder formentlig skal tage udsmiderjakkerne og de store overarme med til kampen mod Montenegro. For de montenegrinske kvinder er givetvis en bedre modstander at få end Sverige, der vandt deres mellemrundegruppe, men Montenegro giver sig aldrig. De kæmper, fighter, slås og slår fra sig. [STRØM!!] Danmark mod Montenegro direkte live 13.12. for 7 timer siden — 2022 — marts kun du følge Svendborg Rabbits på en direkte live-streaming på fyens.dk og Danmark mod Montenegro direkte tv 13 december ... Live håndbold resultater, VM i Håndbold for kvinder 2023 ... Norske favoritter blæste Holland omkuld: Klar til mulig VM-semifinale mod Danmark Danmark - Montenegro · VM håndbold 2023 kampprogram kvinder · VM ... Live: Nu mødes Danmark og Montenegro i VM-kvartfinalen for 48 minutter siden — Live: Nu mødes Danmark og Montenegro i VM-kvartfinalen. Lykkes det Film og tv. Mere fra os. Julegaven til det nysgerrige barn: Giv et ... [[[SPORT TV]]*] Danmark Montenegro live direkte tv 13 decemb for 7 timer siden — [SPORT TV]]*] Danmark Montenegro live direkte tv 13 december 2023 Hold dig opdateret! Du får de seneste sportsnyheder, resultater, ... Og de fik altså bronze ved EM sidste år, så helt uefne er de ikke. De har i øvrigt den tidligere verdensstjerne Bojana Popovic på bænken som træner, så også her er der kvalitet hos den danske kvartfinalemodstander. Men danskerne har leveret bedst i VM-slutrunden mod Rumænien, Polen og Tyskland. Stærke, klassisk europæiske håndboldnationer, og det er formentlig meget lidt, Montenegro kan overraske danskerne med. Kan de danske kvinder ramme tilnærmelsesvis samme niveau som mod tyskerne, ligger der også en semifinale og glimter i forruden. Det kan blive nødvendigt for Haugsted, Heindahl og Dobbelt-Iversen i defensiven at smøge ærmerne op, men det kan de også, og man har dem jo faktisk mistænkt for at nyde det, når de kan gå til makronerne. At nyde det kunne man se, Anne Mette Hansen gjorde mandag aften mod Tyskland. Håndbold nyheder - Læs nyt om liga-håndbold, CL, VM og EM Læs de seneste håndbold nyheder om dansk og udenlandsk håndbold, håndbold-VM, håndbold-EM, tjek livescore og se tv-programmet. Danmark mod Montenegro live direkte 13 december 2023 for 7 timer siden — Danmark mod Montenegro live direkte 13 december 2023 Streaming Nyheder fra Herning, Ikast, Brande, Hammerum, Gjellerup, Sunds, ... 58'Roberts lukker detOg dér lukker Sverige kampen endegyldigt. 27-19 nu efter scoring fra Jamina Roberts. 56'Styr på sagerneJenny Carlson scorer for Sverige, der nu fører med 25-18. 54'Blev den lukket der? Det var hurtigt, at Tysklands håb svinder hen. To lyn scoringer fra svenske gør det nu til 24-18. Det lugter af en semifinale for Sverige. 53'Tyskland kæmper sig tilbageOkay. Nu er den svenske føring nede på fire mål. 22-18 nu! 52'Tysk timeoutDet er ved at være sidste udkald for Tyskland, der er bagud med 22-16. Det er altid godt at spille foran så mange mennesker. Mine piger glæder sig virkelig meget, « lyder det blandt andet til TV 2 Sport. Bojana Popovic er én af de største stjerner, der igennem tiden har spillet i den bedste danske håndboldrække. Fra 2002 til 2007 var hun en del af det legendariske Slagelse Dream Team, der vandt flere Champions League-titler samt danmarksmesterskaber. Det samme gjorde sig efterfølgende gældende i Viborg HK, som hun skiftede til i 2007. Tre år senere vendte Bojana Popovic dog hjem til Montenegro for at spille i ZRK Boducnost, som hun i dag ligeledes er træner for ved siden af landsholdsjobbet. Sverige jubler med tilrejsende fansDet vælter ikke med gule trøjer i Jyske Bank Boxen, men en pæn klynge af svenske fans fulgte Sveriges VM-kvartfinale mod Tyskland, og efter kampens afgørelse blev de belønnet. For relativt hurtigt efter sejren susede de svenske spillere i samlet flok ned foran deres fans og fejrede billetten til VM-semifinalen. Fede scener. SlutSverige jubler over sejrOg der bliver det en kendsgerning. Sverige vinder 27-20 over Tyskland og er derfor klar til at møde Frankrig i semifinalen. Og jublen? Den er til at tage føle på. VM: Danmark - Montenegro - TV 2 - Sport for 3 timer siden — Montenegro har – mod min forventning – ikke forsøgt at trække tempoet ud af kampen. Det tror jeg i det lange løb, bliver til dansk fordel ... Der er dog fortsat mange danskere i Fanzonen og ved indgangene, går jeg ud fra. Der er i hvert fald meget langt fra de 10. 500 tilskuere, som har købt billet til kampen, inde i hallen lige nu. Der er heldigvis også næsten en time til kampstart endnu. Skadet stjerne bakker opDjurdjina Jaukovic kommer ikke til at spille for Montenegro i aften, men stjernen vil alligevel være på plads i aften for at støtte holdkammeraterne. - Jeg savner dem så meget. Det er svært for mig at se kampene velvidende, at jeg ikke kan hjælpe dem på banen. Men jeg er her for at give dem noget positiv energi og nogle råd, hvis jeg har en ide. Montenegro kamp i dag, TV stream, Tid, kanal og program Montenegro kampe i dag, TV-tider og program. TVsportens TV-Guide giver dig en komplet TV og LIVE Stream oversigt for Montenegro. Danmark mod Montenegro direkte tv 13 december 2023 for 10 timer siden — Danmark mod Montenegro direkte tv 13 december 2023 Fodbold for 20 timer siden — Danmarks kvartfinale mod Montenegro spilles onsdag aften kl. Popovic tilbage i Danmark: 'Mine piger glæder sig' for 4 timer siden — Danmark eller mod Danmark, så det bliver sjovt. Du kan følge onsdagens kvartfinale mellem Danmark og Montenegro live på bt.dk fra klokken ...

グループについて

グループへようこそ!他のメンバーと交流したり、最新情報を入手したり、動画をシェアすることができます。

メンバー

bottom of page